.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها گفت: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۶ بهمن ماه به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم در سراسر کشور واریز شد. یارانه کمک معیشتی دهک‌های اول تا سوم پرداخت شد
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها گفت: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۶ بهمن ماه به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم در سراسر کشور واریز شد.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
بهادری جهرمی گفت: دو سه بار عرض کرده‌ام تغییر قیمت بنزین در دستور کار نیست. سخنگوی دولت: قیمت بنزین تغییر نمی‌کند
بهادری جهرمی گفت: دو سه بار عرض کرده‌ام تغییر قیمت بنزین در دستور کار نیست.(ادامه)
در حالی که یارانه مرحله مرحله ۱۵۳ ( آبان ماه ) به حساب سرپرستان خانوار کل کشور واریز شده ، اما یارانه برخی افراد به خاطر مشکل فنی برخی بانکها با تاخیر واریز می شود. علت واریز نشدن یارانه آبان ماه برای برخی افراد
در حالی که یارانه مرحله مرحله ۱۵۳ ( آبان ماه ) به حساب سرپرستان خانوار کل کشور واریز شده ، اما یارانه برخی افراد به خاطر مشکل فنی برخی بانکها با تاخیر واریز می شود.(ادامه)
میلاد حاتمی، یکی از شاخ‌های مجازی که در زمینه سایت‌های شرط‌بندی و ترویج چالش‌های غیراخلاقی فعالیت می‌کرد با حکم دادگاه انقلاب به اشد مجازات محکوم شد. دیگر متهم اصلی این پرونده هم به ۲۱سال حبس محکوم شد. جزئیات اقدامات غیراخلاقی میلاد حاتمی در شبکه‌های قمار
میلاد حاتمی، یکی از شاخ‌های مجازی که در زمینه سایت‌های شرط‌بندی و ترویج چالش‌های غیراخلاقی فعالیت می‌کرد با حکم دادگاه انقلاب به اشد مجازات محکوم شد. دیگر متهم اصلی این پرونده هم به ۲۱سال حبس محکوم شد.(ادامه)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۱۰۰ سال از واکسن‌سازی انستیتو پاستور می‌گذرد و بر اساس رتبه‌بندی سازمان بهداشت جهانی رتبه اول منطقه در تولید واکسن را داریم. جایگاه نخست ایران در تولید واکسن در منطقه
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۱۰۰ سال از واکسن‌سازی انستیتو پاستور می‌گذرد و بر اساس رتبه‌بندی سازمان بهداشت جهانی رتبه اول منطقه در تولید واکسن را داریم.(ادامه)
تا قبل از دولت روحانی سالانه ۸۴۰ هزار مسکن ساخته می‌شد اما قبل از سال ۱۴۰۰ حدود ۴۰۰ هزار مسکن ساخته شد/ این عدد در دولت روحانی نصف شد!/ توقف تولید، قیمت مسکن را بالا می‌برد/ وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال نشدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)
در این گزارش به پرسش‌هایی درباره بریکس پاسخ داده شده است گروه بریکس چه ویژگی‌های اقتصادی دارد؟
در این گزارش به پرسش‌هایی درباره بریکس پاسخ داده شده است(ادامه)
در ششمین‌ماه سال ۱۴۰۲، میزان ۶۰ لیتر سهمیه بنزین ماهانه به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز می‌شود، همچنین سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود. سهمیه بنزین شهریورماه امشب سه شنبه شارژ می شود
در ششمین‌ماه سال ۱۴۰۲، میزان ۶۰ لیتر سهمیه بنزین ماهانه به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز می‌شود، همچنین سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
سرویس‌های اطلاعاتی ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ نقش‌آفرینی کردند/ سازمان سیا در اغتشاشات به دنبال تشکیل تیم مشترک با موساد و ام‌آی‌شش برای فعال‌سازی مجدد پروژه ترور دانشمندان کشور بود ....(خبر)
(ادامه)
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها خبرداد: یارانه مرحله 148 ( خرداد ماه ) به حساب سرپرستان خانوار کل کشور واریز شد. یارانه خرداد به حساب سرپرستان خانوار واریز شد
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها خبرداد: یارانه مرحله 148 ( خرداد ماه ) به حساب سرپرستان خانوار کل کشور واریز شد.(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)
هیأت حاکمه فعلی افغانستان را به رسمیت نمی‌شناسیم/ باید دولت فراگیر تشکیل شود/ طالبان بخشی از واقعیت افغانستان است/ مسأله حقابه با بیانیه حل نمی‌شود / برجام خوب یا بد، یا دارای نقاط ضعف و قوت، امروز سندی بین‌المللی است که در مقابل ما قرار دارد ....(خبر)
(ادامه)
رهبر انقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد. خطای راهبردی برخی مسئولان گذشته به آموزش و پرورش خسارت‌ زد/ باید هویت ایرانی و اسلامی و شخصیت ملی را در کودکان کشور زنده کنیم/ / نباید به مدارس دولتی کم‌اعتنایی شود/ برون‌سپاری آموزش معنایی ندارد(خبر)
رهبر انقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد.(ادامه)
شمال نیوز: هیچ یک از ۲۲ شهرستان مازندران هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد.

رنگ قرمز از نقشه کرونایی استان مازندران محو شد
شمال نیوز: هیچ یک از ۲۲ شهرستان مازندران هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد. (ادامه)
۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد جمعه (یکم اردیبهشت‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شد. سهمیه بنزین اردیبهشت ماه واریز شد/ آخرین جزئیات از تغییر قیمت بنزین
۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد جمعه (یکم اردیبهشت‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شد.(ادامه)
سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین با اشاره به بیانیه وزرای خارجه ایران و عربستان در پکن گفت: بر اساس بیانیه امضا شده به زودی سفارتخانه‌های ایران و عربستان در ریاض و تهران بازگشایی می‌شود. زمان بازگشایی سفارتخانه‌های ایران و عربستان
سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین با اشاره به بیانیه وزرای خارجه ایران و عربستان در پکن گفت: بر اساس بیانیه امضا شده به زودی سفارتخانه‌های ایران و عربستان در ریاض و تهران بازگشایی می‌شود.(ادامه)
۲ شهرستان مازندران اکنون در وضعیت قرمز کرونایی و ۲ شهرستان هم در وضعیت نارنجی قرار گرفتند. افزایش مناطق قرمز و نارنجی در نقشه کرونایی مازندران
۲ شهرستان مازندران اکنون در وضعیت قرمز کرونایی و ۲ شهرستان هم در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.(ادامه)
یارانه اسفند ماه واریز شد
یارانه کمک معیشتی مرحله 145 مربوط به اسفند ماه 1401 به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز شنبه 20 اسفند ماه قابل برداشت است.(ادامه)
۱۸ شهرستان مازندران بر اساس آخرین به روزرسانی رنگ بندی کرونایی در وضعیت آبی قرار گرفتند. حرکت ۱۸ شهرستان مازندران روی ریل آبی کرونا
۱۸ شهرستان مازندران بر اساس آخرین به روزرسانی رنگ بندی کرونایی در وضعیت آبی قرار گرفتند.(ادامه)
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان. پیام ملت در ۲۲بهمن استقامت و حمایت کامل از انقلاب بود؛ به ملت اظهار تعظیم می‌کنم/ضعف‌های کشور را با نگاه انقلابی می‌توان بر طرف کرد نه نگاه ارتجاعی/ فعالیت سیاسی فقط این نیست که آدم بنشیند یک نقطه ضعفی در دولت یا در دستگاه‌های دیگر پیدا کند؛ بنا کند این را در فضای مجازی با مسخره و با توهین و … بزرگ کند(خبر)
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.(ادامه)
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند. دست و پا زدن رهبران اغتشاشات برای زنده کردن آشوب ها
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند.(ادامه)
تورم و خلق پولی که در دولت یازدهم و دوازدهم بوجود آمد در ۱۰۰ سال گذشته بی سابقه بود / در لایحه بودجه 1400 هزینه‌های جاری تقریبا دو برابر شد. علی‌رغم اینکه حدود 14 درصد بودجه کشور به آموزش و پرورش تزریق می‌شود، اما هزینه و اعتبار به امور پرورشی ....(خبر)
(ادامه)
مدیر کل سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که کرونا همچنان برای بهداشت عمومی وضعیتی اضطراری با نگرانی بین‌المللی است. ویروس کرونا به عنوان عامل دائمی باقی خواهد ماند
مدیر کل سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که کرونا همچنان برای بهداشت عمومی وضعیتی اضطراری با نگرانی بین‌المللی است.(ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند. خوش چهره : در جنگ اقتصادی نباید فرمانده دسته را فرمانده لشکر کرد
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند.(ادامه)
همزمان با تعطیلی مدارس در نقاط مختلف کشور، استفاده از اپلیکیشن شاد برای برگزاری کلاس‌‌‌‌های غیرحضوری با اختلالاتی روبه رو شد. شاد و دردسرهای غیرحضوری شدن مدارس
همزمان با تعطیلی مدارس در نقاط مختلف کشور، استفاده از اپلیکیشن شاد برای برگزاری کلاس‌‌‌‌های غیرحضوری با اختلالاتی روبه رو شد.(ادامه)
۶ شهرستان مازندران بر اساس آخرین به روزرسانی رنگ بندی کرونایی در وضعیت زرد قرار گرفتند. زنگ خطر کرونا در ۶ شهرستان مازندران به صدا درآمد/ افزایش تعداد شهرهای زرد در استان
۶ شهرستان مازندران بر اساس آخرین به روزرسانی رنگ بندی کرونایی در وضعیت زرد قرار گرفتند.(ادامه)
رئیس کل بانک مرکزی، علت افزایش نرخ دلار را در افزایش نرخ بهره در بیش از ۹۰ کشور دنیا، نوسانات فصلی و ناآرامی‌های اخیر در کشور دانست و گفت: افزایش نرخ در بازار آزاد ارز واقعی نیست و حتما تعدیل خواهد شد و ما به عنوان بازارساز برای آن برنامه داریم.
افزایش نرخ در بازار آزاد ارز واقعی نیست / دلار سقوط می کند؟/ ناآرامی‌های ۳ ماه گذشته در بازار ارز اثرگذار بوده / نوسانات فصلی هم موثر است / ۲۰ اقدام بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز/ تورم سال آینده کاهش می‌یابد(خبر)
رئیس کل بانک مرکزی، علت افزایش نرخ دلار را در افزایش نرخ بهره در بیش از ۹۰ کشور دنیا، نوسانات فصلی و ناآرامی‌های اخیر در کشور دانست و گفت: افزایش نرخ در بازار آزاد ارز واقعی نیست و حتما تعدیل خواهد شد و ما به عنوان بازارساز برای آن برنامه داریم. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 23 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.191 seconds.